söndag 13 januari 2008

Att blogga? Eller inte blogga? Det är en fråga.

Det är helt och hållet min käre vän Saras fel (förtjänst?) att det finns en blog, tillhörande en man som inte bloggar, ute och skräpar ner i den stora cyberrymden. Men det kanske inte är så konstigt, jag har alltid varit svag för socker.
Jag är en motståndare till bloggar, jag har en telefon. Det finns ingen annledning för mig att förmedla mig till mina vänner, eller någon annan heller för den delen genom bloggar. Det är ett mycket skadeskjutet sätt att förmedla sina tankar och åsikter på och därmed basta!
Så, vad gör jag här då? Kanske jag borde ta mitt pick och pack och gå någon annanstans när jag är så fruktansvärt munter? Knappast. Det här är helt rätt ställe för mig att vara på. Varför? För det enda säkra sätt att komma åt alla eländiga bloggare på, är genom en egen blog. Det är en landsplåga. Bloggandet alltså. Och gräshoppor.
Men nu är jag i alla fall här. Så jag hoppas ni tog till er av det här, önskar mig välkommen och ringer mig!

~Kuffu

3 kommentarer:

Sara sa...

Tack Kuffu! :D Jag ska ringa nån dag, jag lovar.

Eva sa...

Kuffu! Du ringer ju aldrig. *butter*

Riklurt sa...

Welcome to the blogosphere, Captain Kuffu. Enjoy your maths.